bursa escort

Düğün Sırasında Seks İçin Zorlandım

| Genel | 2 Ekim 2018

Düğüne pek giden bir kadın değilim. Çünkü her ne olur ise a dan z ye kadar her şey orada olur. Ben de daha çok muğla genç escort olarak hayatlarını sürdürmekte olan kadınlara benzeyen biri olduğum için çok dikkat çeker ve gitmem. Gittim ve başıma geleleri de zaten gördüm. Bu kadar seksi bir kadın olmak da zor. Benim ile konuşmak için gelenlerden bir tanesi eğer arabama binmez isen burada senin hakkında bana yürüyor diye dedikodu çıkarırım dedi. Saflık ya ben de korktum ve o an arabasına bindim. Sanki ne olacak yapar ise yapsın de geç. Bindim ve araba ile buradan uzaklaştık.

Arabayı o kadar sert bir yere çekince yani kimsenin olmadığı bana muğla sahibe escort olarak davranacak diye anladım. O an ne ses çıkarmak istedim ne de bir şey. Çünkü orada kimse bizi duymayacaktı. Ben de zevk almak adına onun ile olma kararı aldım. Bu sert sokmalar her an onun ile devam etsin dedim. Ardından zaten her ne olacak ise amdan götten fark etmeden her yerden girecekti. Arabanın arkasında soyunduk. Bana öyle bir soktu ki ben neye uğradığımı dahi anlamadım. Çünkü uzun zamandır birine sokmamış. Belli tüm isteklerini o an benim üzerimde aldı ve zevke ikimizi de tam olarak doyurmuş oldu.

43 total views, 1 today

Abimin Arkadaşına Verdim

| Genel | 11 Eylül 2018

Abim benden yaş olarak baya büyük. Fakat onun arkadaşları ile her ne olur ise olsun rahat bir şekilde anlaşan kadındım. Bir gün yine abimin arkadaşlarından bir tanesi bize geldi. Fakat evde kimse yoktu. İçeri girmesini söyledim. Benim ile de iyi anlaşıyordu çünkü. O an kabul etti ve içeri girdi. Ben ona çay falan verir iken adeta bana muğla kondomsuz escort olarak yer alanlardan bir tanesi gibi bakıyordu. Bunlar olur iken ne durmak ne de aslında eksik kalan bir kadın olmak da istiyordum. Bu sonsuz olan adımlarda yer alan kadın olmak için onu da odama alarak her şeyi isteyen kişi oldum.

Ve bir insan ile her ne olması gerek ise devam ediyor olması aslında pes edilmeden a dan z ye kadar devam etmesi için de yardım eder oldu. Ben akla gelen her anı o an adeta muğla eve gelen escort  olarak sunuyor gibi devam eden bir kadın da oldum. Bunlar daha uygun olan yerlerinde yer alarak bana amdan sokması ile en can alıcı anları da getirdi. Her zaman daha iyi olan durumların bu kadar uygun olması durmadan da devam eder oldu. Ben de seksi her zaman sonsuz olarak o adam için verdim ve asla da pes etmeden yer alan bir kadın oldum.

47 total views, 0 today

  • Binamda Oturan Yaşlı Amca Seksi

    by on 11 Eylül 2018 - 0 Comments

    Binada oturan yaşlı bir amca var. O da dul ben de. Fakat her ne olur ise olsun öyle bir adamın karısı da olmak pek istemezdim. Bir akşam beni eve çağırdı. İlaçl...

  • Abimin Arkadaşına Verdim

    by on 11 Eylül 2018 - 0 Comments

    Abim benden yaş olarak baya büyük. Fakat onun arkadaşları ile her ne olur ise olsun rahat bir şekilde anlaşan kadındım. Bir gün yine abimin arkadaşlarından bir ...

  • Düğün Sırasında Seks İçin Zorlandım

    by on 2 Ekim 2018 - 0 Comments

    Düğüne pek giden bir kadın değilim. Çünkü her ne olur ise a dan z ye kadar her şey orada olur. Ben de daha çok muğla genç escort olarak hayatlarını sürdürmekte ...

  • Sinema Salonunda Başıma Gelenler

    by on 2 Ekim 2018 - 0 Comments

    Alış veriş merkezindeydik. O an ben de herkesten ayrı takılmak istedim. Arkadaşlar ile gittik ama bir anda insanlar bana fazla gelmeye başladı. Ben de onlardan ...

  • Kek İstedik Seks Macerası Yaşadık

    by on 27 Ekim 2018 - 0 Comments

    Canım çok sıkılıyordu bende kalkıp kek yapmaya başladım canım aynı zaman da kek yemek istiyordu. Bende malzemeleri masanın üzerine çıkardım ama şeker ve un yokt...